mandag 27. mai 2013

Omslagsjakke

Min kjære nabo har fått ei godjente som skal hete Chantal. Hun ble født 4 uker før tiden. God og rund var hun :-) nydelig lita jente! Ble så betatt av dette lille nurket! Å tenk jeg ble spurt om å være hennes gudmor :-) da ble jeg så rørt at jeg ikke visste hva jeg skulle si. Utrolig glad ble jeg :-)

Måtte jo strikke noe til dette skjønne nurket. Har fått låne strikkebøker av Jane og fant en søt omslagsjakke i Nøstebarn boka.

Den er strikket med Rowan tweed lilla garn, pinne 3 og 92 gr.










4 kommentarer:

  1. Grattis som gudmor :)
    Jakka ble kjempesøt! Håper mottaker-foreldrene vet å sette pris på den :)

    SvarSlett
  2. Så utrolig koselig å være gudmor, en stor ære!
    Og jakken er nyyyydelig!
    Lykke til!

    SvarSlett
  3. Det er en ære å bli bedt om å være gudmor, så gratulere til deg.

    Så nydelig den jakka ble og for en lekker farge. Den kommer til å bli perfekt til det lille gudbarnet ditt.

    SvarSlett